Ο ρόλος του Packaging

Η συσκευασία είναι η πρώτη εικόνα που αντικρίζει ο καταναλωτής και όπως όλοι ξέρουμε η πρώτη εικόνα είναι πρωταρχικής σημασίας για την αγοραστική μας επιλογή.

Αν θέλουμε να δώσουμε έναν σύντομο ορισμό για το packaging, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι η διαδικασία που θα παρουσιάσουμε το προϊόν στον τελικό μας καταναλωτή (απο την ιδέα στο ράφι). Περιλαμβάνει τον τρόπο που θα χρησιμοποιηθούν συγκεκριμένα υλικά έτσι ώστε να προστατεύσουν τα προϊόντα μας, τον τρόπο που θα τα προβάλλουν και θα τα διαφημίσουν.

Στο γραφείο μας μέσα από έρευνα, δημιουργικότητα, σωστό και λειτουργικό σχεδιασμό συσκευασίας, προσθέτουμε αξία σε κάθε προϊόν μεταδίδοντας εμπορικά όλα τα χαρακτηριστικά και τα ποιοτικά του οφέλη.

Η σωστή τοποθέτηση του προϊόντος είναι ένα σημαντικό στοιχείο της διαδικασίας σχεδιασμού για εμάς. Μέσα απο την επικοινωνία με τους πελάτες μας ορίζουμε τις εμπορικές παραμέτρους στις οποίες βασίζεται η έρευνα και τα σχέδιά μας, καθώς το στυλ σχεδίασης κάθε συσκευασίας οπου πρέπει να είναι εύκολα αναγνωρίσιμο ως προς την κατηγορία προϊόντων που ανήκει και των καταναλωτών που απευθύνεται.

Σχετικές Υπηρεσίες

  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Σχεδιασμός ετικέτας
  • Kουτιά δώρου
  • Έρευνα υλικών συσκευασίας
  • Σχεδιασμός περιεκτών


Τα χαρακτηριστικά του:

#1 Να είναι ποιοτικό:

Δεν αρκεί η ποιότητα του προϊόντος για να πουληθεί, χρειάζεται και ένα εξίσου ποιοτικό packaging. Η κακή ποιότητα της συσκευασίας προδιαθέτει αρνητικά τον καταναλωτή, ότι και το προϊόν που θα πάρει στα χέρια του είναι εξίσου κακό. Μα και μετά την αγορά του προϊόντος, είναι σημαντικό, το προϊόν να φτάσει στον προορισμό του με ασφάλεια. Γι’ αυτό, όταν φτάσουμε στο σημείο της επιλογής συσκευασίας, είναι προτιμότερο να επιλέξουμε μία στιβαρή, από ποιοτικές πρώτες ύλες συσκευασία, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ξοδέψουμε λίγα παραπάνω χρήματα. Το αποτέλεσμα θα μας αποζημιώσει.

#2 Να είναι λειτουργικό:

Είναι εξαιρετικά σημαντικό το packaging ενός προϊόντος να μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί και να εκτελέσει και άλλο ρόλο πέρα από αυτόν της ασφαλούς μεταφοράς του προϊόντος. Να είναι εύχρηστο, ώστε να χρησιμοποιηθεί ξανά από τον καταναλωτή σε διαφορετική ίσως περίσταση.

#3 Να είναι έξυπνο, εντυπωσιακό και καινοτόμο:

Προσδίδει τεράστια αξία και κύρος το να συνδέσει ο καταναλωτής το προϊόν με μία εντυπωσιακή συσκευασία. Δίνει αμέσως την εντύπωση ότι πίσω από ένα προσεγμένο packaging κρύβεται ένα brand που δίνει έμφαση στη λεπτομέρεια.

#4 Να σέβεται το προϊόν:

Μία κατάλληλη και καλά μελετημένη συσκευασία δείχνει τον σεβασμό που ο ίδιος ο επιχειρηματίας δίνει στο προϊόν του, και όταν ο ίδιος το σέβεται αυτομάτως αυτό κάνει και ο πελάτης του.

Όφελος:

  • Βελτιστοποιεί την εμπειρία του καταναλωτή
  • Αυξάνει την αξία του προϊόντος
  • Δημιουργεί πιστούς πελάτες
  • Διαφημίζει από μόνο του το προϊόν
  • Αυξάνει την αξία της επιχείρησής μας